Warto rozważyć - wirtualne biuro

adła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego

Warto rozważyć - wirtualne biuro

Pomysł wirtualnego biura - skąd się wziął?

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Lokalizacja wirtualnych biur

Decyzja o wyborze wirtualnego biura nie jest prosta, ale coraz więcej osób wybiera takie rozwiązanie. Jest to związane bardzo często z tym, że zwłaszcza początkująca firma nie ma wystarczających funduszy na wynajęcie potrzebnej powierzchni biurowej. Wybierając wirtualne biuro możemy mieć zapewniony naprawdę korzystny adres firmowy, co w wielu branżach ma znaczenie. Często wirtualne biura, które siedzibę swoją mają w centrum miasta, oferują także możliwość wynajęcia rzeczywistej powierzchni biurowej, co może robić bardzo korzystne wrażenie na przykład na potencjalnych klientach. Nic więc dziwnego, że największą popularnością cieszą się wirtualne biura znajdujące się w samym centrum dużych miast.


Instrukcja kancelaryjna - co to jest?

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna